3153BB34-1391-484B-AB8C-934ACAC61B62_edited_edited_edited.jpg

Mijn naam is Sandra Vergeer,  moeder van 3 (hoogbegaafde) kinderen, voorheen leerkracht in het basisonderwijs. 

In mijn werk heb ik altijd oog gehad voor de kinderen die net wat "anders" nodig hadden en als ik dat door had werd ik een leerkracht met een missie. 

 

In de tijd dat ik voor de klas stond liep ik vaak tegen het onderwijssysteem aan, mede tegen de manier waarop de stof werd aangeboden door de methodes.

De lesstof paste niet bij de manier waarop sommige leerlingen leerden.

Mijn kinderen leren allemaal op een andere manier.

Zo heeft mijn middelste zoon veel problemen gehad na groep 3, bovengemiddeld slim maar hij viel overal uit waar hij op kon uitvallen.

Mijn zoon ging steeds meer met tegenzin naar school, kreeg buikpijn, was erg moe maar bovenal, hij straalde niet meer. Hij was niet gelukkig.

 

Door een iq onderzoek wisten we dat het er in zat maar dat het er niet uit kwam.

Maar de vraag bleef waarom dit niet lukte.

Na een lange zoektocht zijn we erachter gekomen dat hij een voorkeur heeft voor een visuele leerstijl.

Hij knapte zienderogen op tijdens het coaching traject bij een collega kernvisie coach.

Hij kreeg weer zelfvertrouwen en kreeg door dat hij helemaal niet dom was. Hij leerde gewoon op een andere manier. 

We kregen onze zoon weer terug!

En dat gun ik elk kind en hun ouders!